anmält mig!

Igår kväll/natt anmälde jag mig och Fender till seriedressyren omg 2 vi ska försöka komma igenom en LA:4. Vi har ju ridit det programet en gång tidigare i höstas men då var jag inte alls nöjd med ritten. Man kan säga att Fender var i sin egen bubbla... Han gick inte och påverka alls. Men nu är det ju bara en klubb tävling så med lite träning ska det nog bra. Och jag vet om Fender bara slapnar av och går framåt kommer det gå super!

Så idag åker vi upp till ridhuset och rider lite dressyr, ska försöka rida igenom delar ur LA :4 men inte så lätt i ett 40m ridhus...

Insperation till mig själv...






Kommentarer
Postat av: sandra

Fina bilder, hoppas det gick bra med ditt programtränande. :)

2012-12-26 @ 00:24:45
URL: http://aylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0