Börjar om på nytt!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu när jag har fått jullov och har tid några veckor framöver så kommer jag börja blogga igen. Mest för skojs skull och för att dom som vill ska kunna läsa om mig och Fender! Så helt enkelt börjar jag här och med blogga igen. Tänker inte ta bort alla inlägg utan jag börjar där jag slutade i September. Kan vara kul att gå tillbaka och kolla sen vad man skrev för nått år sedan;)
 Tänkte jag skulle lägga upp lite fräscha  bilder och filmer så att ni kan få se!
Denna suddiga bild är från förra veckan då jag och Fender gjorde vårat första" markarbetepass" efter vinter  vilan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0