Trött tjej här!

Efter 4km jogging,1km promenad, ridit två hästar så unnar jag mig själv med choklad framför "svenska hjältar galan"
Är ganska nöjd med hästarna idag gick inte så jätte bra med Fender för när vi kom upp så var det lektion + att en höll på att skulle börja tömköra sin häst så blev rätt fullt i 40m ridhus då. Och jag är en sån här person som inte gillar och rida om det är trångt eller om jag inte kan full följa min plan som jag hade lagt upp innan passet. Så vi kunde inte ta fram hinder innan de tömkört klart. Så det blev en långa och ganska "oryttmiskt", med det menar jag att man aldrig kom till ridning. Sen blev det ju en paus när vi byggde upp hinder... Men när vi väl va klara med hinderna gick det helt okej att hoppa.

Med Vittra gick det mycket bättre vi var själva i ridhuset och jag kunde rida precis som planerat. = nöjd Nella!!!

Det hände en mindre lyckad grej när jag skulle ta in hästarna men det gick som tur bra! Kunde gått riktigt illa, det som blev värsta är väl att vi fivk strömlöst i x-antal timmar. Men nu är den tillbaka som tur är... Själv har jag lite ont i hälen men inget mer än det!
Nu snart ska jag ta och slå på en film, hare gött!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0