TRÖTT

Åå vad trött jag är just nu!
Efter ca 5,½ timmar i stallet, eller först ridhuset med Vittra och sedan uteritt på Fender och sist men inte minst så mockade jag åt kaninerna!
 
Vittra:
Var lite stel i vänster fram idag så kom fram till att inte hoppa henne utan körde markarbete med massa bommar ist!
Hon var absolut inte halt, men bara lite stel i början! Som i för sig släppte när hon blivit varm.
Men bättre att vara på den säkra sidan!
Men hon var riktigt duktig på galopp bommarna idag!
 
Fender:
Han var såå fiin idag!
Skrittade fram jätte länge, sen jogga han någon kilometer, galoppera i lätt sits och bara rullade på = härligt!
Sen skrittade jag igen och avslutade med att jogga igen innan jag skrittade av han!
Han var så pigg när jag skrittade av han att han gick med sänkt huvud och vill typ trava hela tiden.
Riktigt kul med ett lugnare pass efter gårdagens tävling!
Man märkte hur kul Fender tyckte det var att få komma ut i skoga och mark!
 

Fast det där med att vara med på bild har han inte riktig lärt sig än.. haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0